SALAM DE BISCUIȚI DIN BRAD (CEA MAI UȘOARĂ ȘI DELICIOASĂ REȚETĂ) REȚETĂ FESTIVĂ

Buna dragilor,
 Sărbătorile se apropie și sper să vă inspir cu fiecare rețetă postată pentru evenimentele viitoare.
 De data aceasta va propun aceasta reteta de Salam Biscuiti.
 Vă garantez că este cea mai delicioasă și gustoasă, plină de ciocolată și alte bunătăți. 
 O reteta care cu siguranta iti va aminti de copilarie, dar pe care iti propun sa o prepari in forma de brad pentru a fi in ton cu sarbatorile. 
 Abia aștept să-mi spui dacă ți-a plăcut.
 Avem nevoie: 
 500 g de biscuiți (eu am folosit digestive, dar puteți folosi orice fel de biscuiți, unii i-am avut acasă) 100 g de unt 
100 g ciocolată neagră
100 ml de smântână lichidă 
100 ml lapte
 40 g cacao „70 g zahăr 50 g nuci, fructe uscate opțional poți adăuga rahat o linguriță de esență de rom (puteți lăsa afară dacă nu vă place) 
 Pentru a orna brazi de Crăciun cu salam de biscuiți avem nevoie de: 
 Pentru glazura:
 un albus de ou 
200 g zahăr pudră 
2 lingurite de suc de lamaie
 bomboane pentru decor/ fulgi de cocos
 Mai întâi pregătim sosul de ciocolată. Puneti laptele si zaharul intr-o cratita la foc mic si amestecati pentru a se topi. Apoi adaugam untul, smantana lichida, pudra de cacao si smantana lichida. Tăiem ciocolata fâșii, iar după ce totul s-a omogenizat, o punem în oală. Tăiați nucile și adăugați-le în sosul de pe foc. O mai lasam pe foc inca 3-4 minute timp in care zdrobim biscuitii.
 Le-am rupt cu mana in bucati si mai mici si mai mari. Se toarnă sosul peste biscuiți și se amestecă bine. Compoziția este gata. Faceți salamul în ce formă doriți. Le-am făcut în formă de brad. 
 Le lasam la racit cel putin o ora. Pentru glazura batem albusul si apoi adaugam treptat zaharul pudra. La final adaugam 2 lingurite de zeama de lamaie in functie de textura pe care dorim sa aiba sosul. Decorați după gust și bucurați-vă. Sărbători fericite! 
 Poftă bună! 
 Abia aștept să-mi spui dacă ți-a plăcut.

Comentarii